петък, 9 април 2010 г.

почивка в Родопите

Пролет, време за почивка...Може би, пролетна умора или желание да видя възкръснал живота в планината след зимата. Цъфналите цвята все още не са много и може би сега е сезона да оценим листно - декоративните цветя. Аз съм на почивка в Родопите и всеки, който е бил там знае за красотата на тази планина. Широко, спокойно и сигурно се е разположила на нашата земя. Тя те поглъща в бащина прегръдка, а ти и се отдаваш...
Някой от нас почиват-аз и момичетата от курса по плетене.
Професионалните плетачки от работилницата, обаче
са на линия. От техните ръце са изделията на този месец. За начало сме подготвили изделие с много ниска сложност- за начинаещите плетачки. Става дума за детски елек с качулка и диагонален джоб. Изработен от два вида прежди, като едната е с променящи се цветове.Преждата е пухкава и изделието е много подходящо за деца. Времето се стопли, но един елек в чантата през пролетта никога не е излишен (особено, ако сте в планината като мен). Сега е времето, когато много от внуците са при бабите, и ако мерките са взети на децата тук оставам схемата за плетене.

2 коментара:

  1. Ваня, невероятна красота! Радваш сетивата ми! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз, благодаря, Жанет!
    А може би трябва да благодарим на друг за тези снимки.България е с уникална природа.Родопите са чудно красиви и всичко на техният фон стои добре.

    ОтговорИзтриване