вторник, 22 юни 2010 г.

курс по пачуърк на Anna Dolanyi


Има и такива моменти, където учителя става ученик.
В изминалата седмица присъствах на курс по изработка на пачурк.
Преживяването беше невероятно приятно.
Видях се с Додо - ръкавичка, Веси - макаричка все сръчни момичета, с които не можах да се видя на деня на плетенето на открито. Освен това се запознах с още много момичета, на които може да видите произведенията:
Беше много приятно в компанията им.
Голяма част бяха напреднали в тази техника и с лекота помагаха на нас –начинаещите.
С мен беше и дъщеричката ми и с радост я наблюдавах как се справя със шиенето. Имаше 3 деца на нейната възраст , което също беше много приятно за проявеният им интерес.
Най-впечатляващо беше изложбата на пачуърк паната и разбира се водещата курса-Anna Dolanyi. Тя е автор и на публикуваната снимка. Не съм снимала изложбата и тъй като тя ще бъди в България до края на Юли в Унгарският културен дом я препоръчвам на всеки естет.
Анна ме покори с обаятелните си разкази, търпението и прецизността си. Тя ни научи на класическият метод на сглобяване на мозайка от малки парчета.
С нея беше българската художничка Цеца Георгиева. Живяла в Унгария и шила доста пана, тя бе изключително добър професионален преводач. От нея разбрах, че ще се опита да продължи курсовете от този и вид и подобни в нейното ателие в Бояна.
Като за начало оставям малко информация за техниката в една статия на сайта ми...но ако намерите подобен курс по-добре е да ви ги покажат техника на живо.

1 коментар:

  1. Еххх... Блазе ти ! Ние от малкия град нямаме такива курсове :( . Няма на какво да се научим . :(

    ОтговорИзтриване